Seminar Toutism Pahang Blogger










  Majlis ini diadakan di Hotel Ms Garden..ia merupakan kali pertama seminar ini diadakan di pahang..seminar ini bertujuan mewujudkan media baru dalam promosikan pelancongan pahang di mata dunia..pelancong luar negara akan melihat kemudahan awam yang disediakan oleh kerajaan negeri pahang..selain mereka dapat mengetahui tempat-tempat yang menarik yang jarang dilawati..program ini dihadiri oleh Exco Kerajaan Negeri Pahang iaitu Dato Haji Shafik Fauzan bin Sharif yang merupakan Pengerusi Pelancongan Negeri Pahang.

Comments

Shaiful Zaidi said…
Bagus buat program mcm ni...duk tunggu bila Kedah nak buat program mcm ni..
man said…
ia bertujuan memajukan sektor pelancongan pahang...
izz iizza said…
blogger berkumpul..best ni..
man said…
ni baru pertama kali..nanti klu dibuat lagi..marilah join..sm2 tambah ilmu.
lain kali ajak lah. haaaaaaaaaa......
tapi leeza kat Kl.. errrrrrrrrrr
man said…
blh je..tmpt tido dan makan disediakan..heheheh
Anis Adila Aris said…
ala..rugi tak tau pasal program ni, kalautak boleh pergi..
kita pun orang pahang :)
man said…
Anis Adila Aris:ooo xpe..nanti klu ada sy ajak awk..heheheh
blogger pahang jer laa nie?
wah,besh!

p/s: mini popiah tu hrganya ada pd gmbr ea =)

200 gra = RM 9
400 gram = RM 17
Kancil 8349 said…
Alhamdulillah...bagusnya macam tu...dapat jumpa beberapa orang blogger
man said…
saifulizan: pertama kali buat kat pahang dan blogger luar pun ada..hehehe
nuyui: blh tempah ni
kancil:ye blh jmp berapa blogger yang hebat

Popular posts from this blog

Wang Tunai RM5000 untuk Blogger

#ubat gripe water untuk bayi

Ancelotti bakal dipecat