Kuantan Di landa Hujan Lebat Pagi Td

Pada 01/11/2012[khamis]..hujan lebat telah melanda kuantan pada awal pg..ia bermula dari pukul 5 pg hingga pkl 9 pg..pada pandangan sy , sudah tiba masanya musim tengkujuh melanda di kawasan pantai timur..ini kerana pada sebelah petang awan masih gelap lagi..Para penduduk pantai timur khususnya penduduk kuantan menyediakan payung dan baju hujan jika ingin ke tempat kerja..selain itu penduduk yang menduduki kawasan rendah hendak sedia dalam menghadapi kedatangan banjir..ini gambar pagi tadi yang saya ambik..hehehe

Comments

penang ptg ni baru nk ujan,,=)
penang n johor musim ujannya belah ptg skrg ni,,
TiranaAduka said…
salam.
Lembh kelamg dah 2 hari bturut2..
Thanks sudi singgah.
Zati Novelis said…
Owhhh .. Orang Kuantan rupenye .. hehe
man said…
yeke..banjir x
man said…
kena sediakan payung ni..
Jna marcello said…
kat subang ni pun sama jugak hujan ptg kul5pm mcmtu tp keadaan mcm da pukul 8mlm
kat KL pon lebih kurang smaa je..lebat la jugak...
man said…
msm ujan ke skrg
man said…
kena sedia kan payung...hehe
Zainul Fikriez said…
ada kaitan dgn taufan sandy x? hehehehe....
man said…
xmgkn kot ...tp minta dijauhkan je

Popular posts from this blog

Wang Tunai RM5000 untuk Blogger

#ubat gripe water untuk bayi

Ancelotti bakal dipecat