Majlis Ramah Mesra dengan JKK Gudang Rasau Kuantan

Pada malam 10/10/12[rabu] , satu program kemasyarakatan telah diadakan oleh Ketua dan Ajk Kampung di Dewan Mat Kilau , Gudang Rasau..Program ini diadakan bagi menghargai petugas -petugas yang menjalankan program sambutan hari raya Kampung Gudang Rasau yang lepas..

 
Ketua Kampung sedang menyampaikan ucapan kepada hadiri..


sedang tekun mendengar ucapan daripada ketua kampung gudang rasau



Comments

eza miza said…
wahh..bagus lah.. aktiviti di kampung masih lagi wujud.. kalau duduk taman dah berkurangan sekarang aktiviti camni kan..
APAN said…
buat baik dibalas baik...terubat sikit keletihan mereka yg terlibat tu nanti dgn jamuan gini...
Lyaa Suriany said…
aman harmoni je kg kalau mcm ni
CikZaitul said…
apabila ada org menghargai org lain itu amalan mulia :)
eita said…
banyak aktiviti tu..
MawardiYunus said…
bestnya kalau kg saya pn mcm nie
bestnya acara makan-makan =)
man said…
Kena ada bantu-menbAntu
man said…
Biasa2 je...hehe
man said…
Ada juga org menghargai..
man said…
Kat ada krt or srs..cuba lah join ngan diaorg..hehe
man said…
Ye diaorg penat keje
man said…
ooo nak ajak momoy makan lah...xdpt..hahaha
Azlan Strider said…
mesti orang yang terlibat rasa bangga sebab dihargai..thumsbs up ketua kampung!!!hehehe

Regards,
-Strider-
man said…
biasa...ketua kg adalah kepala pndk kg..hehe
norhaizan said…
susah nak tengok orang muda join benda benda macam ni..selalu nampak yang veteren saja..sepatotnya org muda la yg join dan dpt beri idea bersama..neway, bagusnya awak join..keep it up !

Popular posts from this blog

Wang Tunai RM5000 untuk Blogger

#ubat gripe water untuk bayi

Ancelotti bakal dipecat