Petronas Jumpa Telaga Minyak Di Pahang

Saya rasa bersyukur kepada Allah Swt yang telah memberi rezeki kepada rakyat Malaysia khususnya rakyat Pahang..ini kerana syarikat Petronas telah memjumpai telaga minyak di persisiran pantai negeri pahang..Kerajaan Pahang akan menerima Wang Ehsan sebanyak 100 juta setahun dari kerajaan Persekutuan mengikut kadar pengeluaran..dengan adanya wang ini pembangunan negeri pahang akan terus maju lagi..selain itu diharap anak jati pahang seharusnya merebut peluang pekerjaan yang disediakan..

Comments

Cikgu Fikri said…
wah!!!!
telaga minyak? bagus2......
btw, sy folloe blog anda.. :
Si Matatajam said…
Bertuahnya orang Pahang...Alhamdulillah ^_^
man said…
klu benar mmg bertuah lah..hehr
man said…
mengikut sumber surat khbr lah..hehe
Alhamdulillahhh, syukur..
boleh la momoy kerja sini
hey dear
start esok i move to gebeng
ada project situ =)
cerita best said…
bertuahhhhh pahang 2 dh la pahang besar
Fendy said…
aku nak keje pahang boleh tak? hehe...sebab aku amik course oil n gas kat uitm shah alam...ada peluang x?
amgyver said…
kalau la telaga minyak ade kat belakang rumah aku je..
fuhhh..
nak pakai duit, timba je macam telaga air.. hahaha
http://amgyver.blogspot.com/2012/10/kemungkinan-manusia-merentas-masa.html
untung la rakyat pahang sekalian,hehehhe

*bile turn johor lak ade telaga minyak ni,haha
man said…
yeke..nanti blh la lepak2
Kancil 8349 said…
wah..hebatnya kalau macam tu...
man said…
kena doa lah kat allah swt ye..
man said…
alhamdulilah..bersyukur kita ke atas rezeki yg allah swt bagi..hehe
man said…
cuba lah minta..hehe
man said…
alhamdulilahh..hehe

Popular posts from this blog

Wang Tunai RM5000 untuk Blogger

#ubat gripe water untuk bayi

Ancelotti bakal dipecat