Program Ramah Mesra Pelancongan Negeri Pahang

Pada 28/10/2012 [ Ahad ]..satu program ramah mesra pelancongan negeri pahang telah diadakan di kg belukar..program ini mendapat kerjasama antara agensi pelancongan negeri pahang dan penduduk dun inderapura..majlis ini bermula diantara pukul 11-3 ptg tetapi penduduk kampung telah hadir pada pukul 10.00 pagi..pembahagian tugas telah dilakukan oleh Jkkk Belukar antaranya kg razali ialah memasak nasi..kg kurnia memasak gulai kawah..kg belukar membuat acar..rumah murah memasak air..saya telah meletakkan beberapa gambar di dalam blog sy..boleh lah lihat

 ini dia gambar geng kg razali(sudin dan kawan-kawannya)
 budak-budak mula dah sibuk hendak makan..hehehe
 saya telah membuka ais krim sendiri(orang punya adalah)..heheheh
 Dato Ketua Pemuda Kuantan Dan juga Exco Pelancongan Negeri Pahang
ini kampung kurnia ( syukuri dan the geng)

Comments

Deq's Qienz said…
cm best je program nihh..
SaddLone said…
bnyk betol majlis dlm blog ni..kerje apa ye?
man said…
Keje promosi pelancongan pahang..hehe
man said…
Kenduri biasa lah..hehe
dwaty said…
Dah lama x g pahang...
man said…
datang lah ke pahang..hehe
Wak Gelas™ said…
wak pon tengok meriah suasana kampung tuu.. ehhEe
man said…
terima kasih nanti dtg lg
man said…
terima kasih..
Ema Blog said…
meriah programnya
eita said…
best nyer...
ada aiskrim
happening nyee..subhanallah bahagia tengok :)
Mrs Velentine said…
man mmg selalu ikut program mcm ni kah
bagusnya tugas masak d bagi2kan,,barulah bekerjasama mcmni..
terbaiklah =)
Kancil 8349 said…
bestnya...meriah nie....bab pelancongan lagi seronok datang...
anismelon said…
wah..meriah je..lapo plak perut tengok makanan..
man said…
blh je klu nak...hehe
man said…
kancil marilah dtg ke pahang
man said…
semua penddk dapat merasa..

Popular posts from this blog

Wang Tunai RM5000 untuk Blogger

#ubat gripe water untuk bayi

Ancelotti bakal dipecat