Program Jasa Murni Tudm Di Kg Cempaka

Pada 02/11/2012 [ Jumaat ] , jam 9.30 pagi..satu program jasa murni tudm telah diadakan di kg cempaka kuantan( Dun Inderapura)..program ini diadakan untuk membersihkan kawasan pantai kg cempaka..program dilakukan secara gotong - royong antara penduduk dan staff pentadbiran tudm batu 10 kuantan..ini kerana pantai kg cempaka merupakan salah satu pusat pelancongan untuk penduduk kuantan datang untuk berkelah ..terdapat kemudahan awam yang disediakan antaranya tandas awam,chalet,boat utk disewa dan sebagainya..program ini juga dihadiri oleh exco pelancongan negeri pahang Dato Shafik Fauzan bin Sharif..





Comments

lepas nie pantai kat sna bersih :)
man said…
gotong royong je.kn dtg dari ati klu nak bt..hehe
man said…
org yg dtg kena ada kesedaran
MawardiYunus said…
banyak jugak aktiviti kamu bro
eita said…
lepas ni makin meriah lah pantai ni...
Si Matatajam said…
Bagus la kan kalau semua org ada kesedaran camni

Popular posts from this blog

Wang Tunai RM5000 untuk Blogger

#ubat gripe water untuk bayi

Ancelotti bakal dipecat